Loading color scheme

Leerlingenraad

Doel?

De betrokkenheid van de leerlingen te vergroten. de verantwoordelijkheid voor schoolse zaken te bevorderen. ... aan te geven dat leerlingen een eigen stem hebben binnen de school, zodat ze weten dat ze mee tellen.

Verkiezing?

Verkiezingscampagne voor afvaardiging leerlingenraad en Mos in de Sint- Amandusschool. 2 afgevaardigden voor Mos en 2 voor de leerlingenraad vanaf L4

Hoe?

Opzetten van campagne door gebruik te maken van diverse ICT- en mediakanalen via promotiefilmpje, via TIKTKOK , een liedje, muziekstuk, een korte Power- Point (nt langer dan 5 min)… Wees creatief en haal zoveel mogelijk stemmen! De leerkracht zal jullie die week de tijd geven om dagelijks kort campagne te voeren in de klas. Iedereen vanaf L4 kan zich kandidaat stellen. Kandidaten melden zich bij de klasleerkracht. Campagne voer je in eigen klas, het zijn ook enkel de klasgenoten die voor jou kunnen stemmen.

Verwachtingen?

Je gaat recht op je doel af

Je wil je nek uitsteken

Je luistert naar anderen